Calvetica - ursnygg kalender
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Snygg design, snygga animationer, användarvänlig och snabb. Kan den hantera bokningar som inte är hela timslag? 17.15 till exempel? Det framgår inte i filmen eller beskrivningen. Jag har skrivit och frågat. Åtekommer med svar.
22 kronor kostar den.
Jodå, snabbt och glädjande svar:
---
Oh yeah! Watch for the part in the video where it schedules a nap at 10:30pm. :15 :30 :45 are available now, but :5 minute intervals are coming VERY soon.
Thanks tons for your support!!
---
Jag köpte den och hade tänkt skriva en artikel. Tyvärr visade det sig att den använder de händelser som finns i iPhones inbyggda kalender. Den har ingen möjlighet att Synka mot exempelvis Googles kalender, vilket betyder att den är helt oanvändbar för mig. Därför tänker jag inte skriva någon artikel.
Synd, allt annat verkar väldigt trevligt i programmet.
#2 Jag håller med. Det är synkningen med Google och därmed Outlook hemma som är så suveränt tycker jag.
#4 Javisst.
#6 Jag saknar det också men har hämtat en app som heter Week, så kan jag snabbt kolla upp vilken vecka ett visst datum är. Hade förstås varit smidigare om det funnits direkt i kalendern, men det här funkar också 

Mvh Stephanie 

#7 www.kalender.se :)
#8 Fast då menar jag ju självklart i den kalender jag använder :) jag klarar mig alldeles utmärkt med Week.

Mvh Stephanie 

Jag ligger lite efter er andra här men köpte programmet idag. En funktion som inte verkar ha funnits i somras är veckoläget man når genom att vrida telefonen horisontellt. Då ser man en kompakt vy med veckans händelser samt veckonummer. Riktigt snyggt och väldigt praktiskt!
Enligt hemsidan verkar det finnas Google sync nu också, fast det har jag inte testat själv.
#10: Nej, Google synk fungerar bara via iPhones mailprogram. Tyvärr. Fast de har lagt till en hel del nya funktioner sen jag först skrev om Calvetica.