iPhone iFokus

iPhone

Etiketttips
Läst 3998 ggr
lottaberlin
0

3GS eller 4?

Hej.
Jag har blivit avstueln min älskade iPhoneGråter, har bara haft den sedan juni, men det känns som att hela mitt LIV är i den… Nu måste jag invänta papper som ska skickas till Försäkringsbolaget osv innan jag kan få en ny och jag undrar ifall jag ska ta en likadan eller om jag ska passa på att uppgradera mig till en 4:a. Har ju hört det där om antennproblemet… Gäller det alla telefoner eller kan man ha tur? Ni som kanske har testat båda (eller fler) varianter, vad rekommenderar ni?

Lägger detta under tips, vet ej vart som hade blivit rätt grupp, men hoppas på några tips/rekomendationer/förslag ändå

MVH / Lotta.

numnumnum
0

klart iphone har inte upplevt några problem med antennen

AlbaStiffler
0

Uppgradera till 4an såklart. ;-)

Niklas
0

Jag skulle också helt klart välja iPhone 4.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

lottaberlin
0

#1, #2, #3, tack för svaren. Då ska jag överväga det om det är så att jag får ta vilken telefon som helst av Försäkringsbolaget. Jag har aldrig varit med om detta förut så jag vet inte vilka regler som gäller.

MVH / Lotta

Niklas
0

#4: Beroende på hur gammal den var brukar de dra av en del av inköpspriset och betala ut resterande belopp.

lottaberlin
0

Inköpt i juni som sagt och jag har 1500:- i självrisk så det blir väl hur som helst att lägga pengar emellan. Priset får avgöra om det blir en likadan eller en 4:a. Återkommer med vad det blev… Det lär ju dröja några veckor antar jag och sedan om det blir en 4:a så kommer det säkert en massa frågor Foten i munnen

Hälsningar / L8

lottaberlin
0

Det blev en 4:a då 3GS inte längre finns att få… Nu sitter jag här och letar efter en tråd där det visades en liten filmsnutt om ett skydd till telefonen som skulle vara lite utöver "det vanliga", något som nästan krävde en påmontering som tog några minuter. En kvinna skrev bl.a att hon förmodligen var den enda tjej som köpte detta, men att det var bra då hon var mycket i stall osv. Någon som kommer ihåg vad det heter (skyddet alltså) och var jag hittar det. Jag är ute mycket och är rätt "fumlig" ibland, känns det som i alla fall…

Stephanie
0

#7 Hittar du det så får du gärna berätta Skrattande

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Niklas
0

#7: Det kan vara den här tråden du menar:

Skyddsficka?

lottaberlin
0

#9 Nej, det är det inte. Detta var svart och det var någon slags "ställning" på baksidan som gjorde att man kunde ställa den upp eller lägga den så att man kunde se film med den. Man är tvungen att öppna upp på sidorna om man vill kunna ladda den osv.

Suck, jag är hopplös, jag borde ha lagt det i favoriter… Jag vill ha ett sådant skydd!

lottaberlin
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har hittat det! Det hette viss Otterbox! :-)

Någon som vet om det är ett bra skydd? Ska nog fråga på en annan tråd kom jag på…

Niklas
0

#10: Det finns länkar till Otterbox Defender i tråden ovan. Glad Har den någon ställning på baksidan? Det har jag inte sett.

lottaberlin
0

#12 F'låt, då missade jag det… Jag letade efter det där inlägget som jag trodde jag skulle känna igen…

Nu tog jag mig lite mer tid och hittade det. Tack.

Jag har bara sett det som de visar på filmen, mot slutet.

MVH / Lotta

Niklas
0

Glad

allhealing
0

I slutet av filmen i inlägg #11 visas det hur hållaren till otterboxen kan användas som ställ.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Niklas
0

#15: Nu såg jag! Tack! Glad