Billigaste abonnemang?
Jag funderar på att skaffa mig en Iphone lagom nu till jul, och jag är lite nyfiken på om ni vet något bra och billigt abonnemang man kan skaffa till? Jag ringer typ aldrig, jag smsar mest så det blir väl omkring en 5000 sms i månaden.
Så tipsa gärna med allt ni har!
Om du vet ungefär hur du använder telefonen kan du försöka hitta det bästa abonnemanget på Telepriskollen:
Tack! 
Jag fattade ingenting.. 
Kör med ett Telia kontaktkort och köp till SMS årskort för 499 kr. Där ingår 5000 sms varje månad. 12*5000=60.000 sms på ett år. Dock köper du telefonen cash. Iphone 4 med 16 GB hårddisk kostar i så fall 6.195 kr.
En annan variant är att köra abonnemang precis som du skriver. Om du är mellan 18-25 så har Telia ett ungdomsabonnemang som heter max 25, det går även att teckna om man pluggar 100% på högskola eller universitet. Just nu kan du köpa en Iphone 4 med 16 GB hårddisk för 1 kr. Du betalar totalt 4800 kr för telefonen istället för kontaktpriset 6195 spänn. Månadskostnaden är 298 kr i 24 månader. Om du inte har abonnemang idag så tillkommer 250 spänn i engångsavgift. I priset ingår även 1 GB surf i månaden. Kolla in mer på telias hemsida om du vill veta mer om detta paketet.
Uppfyller du inte dessa kriterier så finns det ett antal andra abonnemang att kolla in.
#3: Gå in på egen beräkning:
http://www.telepriskollen.se/MobilTelefoni/AvanceradKalkyl.aspx
Fyll i din beräknade användning och klicka på sök så visas de mest förmånliga abonnemangen för dig.
#4 Det där Telia max 25 lät ju jättebra! Jag är ju som tur bara 18 år gammal så det skulle nog passa väldigt bra för mig!