iPhone iFokus

iPhone

Etikettipad
Läst 2546 ggr
Niklas
0

iPad: Officiell Sverigepremiär idag

Priserna verkar vara lägre än jag hade väntat mig. Hoppas jag inte har missuppfattat något. :-)

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[the-mobe]
0

Är riktigt sugen på en, blir väl att slå till som en egen julklapp. Men vet inte om man ska ha 3G eller om det duger med bara WiFi.

blir att inhandla en på antingen Media Markt eller Elgiganten 200kr billigare där än billigate nätbutiken :)

AndersE
0

Jag har en att hämta ut på posten. Tänkt som julklapp, men jag får väl testa lite först…

AndersE
0

Lite märkligt. Packar upp, sätter till laddning. Ska slå igång…

Steg ett - anslut till en dator med iTunes. För att kunna använda denna dator måste man alltså köpa en dator till…

Niklas
0

Ja, så är det. Samma som för iPhone.

AndersE
0

#4 Vilket jag tycker är dåligt. Annars kunde ju en iPad vara ett fullgott alternativ till en dator för många.

Jag ska ge bort den jag köpt i julklapp. Jag får alltså packa upp och installera innan jag kan ge bort den.

Tänk att man köpte en liten billig VW och fick reda på att man måste ha en stor VW också för att bilen ska fungera…

Niklas
0

Jo, jag förstår at det kan bli knepigt i en del situationer. Det brukar gå att få dem aktiverade i butiken om man inte har någon dator.

AndersE
0

#6 Det har jag också hört. Tycker fortfarande det är märkvärdigt. Varför går det inte att uppdatera en dator med internetanslutning utan att koppla till en annan dator?

Det känns ju som att en iPad fortfarande är mer telefon än dator, fast man kan inte ringa med den…

---

Bortsett från det verkar den suverän!