Bästa navigationsprogrammet?
Jag har nyss blivit med iphone 4 och behöver ett bra program för att navigera med. Vilket är bäst för bilnavigering?
Tom
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det verkar inte finnas så många aktuella tester av navigationsprogram för iPhone. Jag hittade en dansk video där de testar TomTom, Navigon, Sygic och iGO, men det är från förra året.
Navmii ska tydligen vara bra förhållande till priset
Jag köpte navmii. Kostade för lite för att inte testa det först. Till Windows Mobile är iGO det klart bästa navigeringsprogrammet men till iphone verkar iGO vara ett av de sämsta.
Tom

Fungerar inte MapQuest I Sverige?
---
Jag kan säga att navmii inte hittar min egen adress och de flesta vägar runt omkring mig finns inte med. Så kartorna är flera år gamla. Med en så dålig uppdatering är det inte ens värt de 38 kronorna som det kostar. Jag ser det som ett scam. Navmii säljer ett halvbra navigeringsprogram med väldigt inaktuella kartor för en billig peng. Sen vet de att de flesta inte tycker att det är värt att bråka för att få tillbaka 38 kronor. Uselt!
Tom
MacWorld testade Tomtom nyligen:
Bra test. Men det är svårt att veta hur bra TomTom är i jämförelse med de andra.
Tom
Ja. Det borde finnas någon affär som har dem så att det går att testa. Synd att det inte finns någon svensk Apple Store.