Mindre än hälften på bild
Min familj börjar bli Apple-galen. Det saknas en iPod touch och en iPhone 4 på bilden snart tillkommmer även 1 iPad till och så är självklart alla högtalare ihopkopplade med iPhones.
Har nog 10 skydd till 3GS och totalt 8 skydd till iPhone 4, 2 till iPad och en massa dockor + tusen andra saker som har med apple att göra.
Jag börjar nog bli sjuk.
// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing
Oj. Deras produkter har haft den effekten på mig också.
Det är också väldigt smittsamt för alla man känner, så fort som en skaffar en iphone så ska alla i min klass ha en, mycket farligt.
Apple måste ha börjat med att smitta någon i usa som sedan fört smittan vidare, så alla bill gate fans håller inomhus, dra för gardinerna för ni vet aldrig när ni kan bli smittade, kan räcka med en blick på stan.
// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing

Har haft tankar på att köpa massa Apple-prylar, men känner inte direkt för att slänga ut tusenlappar för saker som man egentligen inte behöver.
Tycker jag klarar mig hyfsat med de saker jag har från Apple ett bra tag till.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
Men grejen är att jag använder allt varje dag, lyssnar i värsting högtalare varje dag, kollar film mm. Varje dag.
Blev utnämnd till klassens tekniknörd, det säger det mesta.
// Warney