iPhone iFokus

iPhone

Etikettipad
Läst 4859 ggr
jronn
0

Amerikansk Ipad

Är där någon skillnad på att köpa en iPad i USA eller Sverige förutom väggkontakt och eventuellt garanti?

Niklas
0

Inte nu längre. Med iOS 4.2 kom svenska som ett nytt språk. Tänk på att du eventuellt kan få betala moms.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

jronn
0

Men om man ex köper en som redan är intagen till Sverige med äldre iOS än 4.2. Kan man då köra in 4.2 utan problem? Risken kommer väl om det är en med 3G och den är låst till AT i USA?

Lumac
0

Jag köpte en iPad i USA för några veckor sedan och det var inga problem att uppgradera till 4.2 när jag var tillbaka i Sverige. Jag köpte dock ingen 3G-variant, så jag kan inte svara på den frågan.

jronn
0

Tack för svaren, då borde det inte vara något problem att köpa en på ex blocket som är intagen från ex USA såvida det inte är med 3G för jag tror det kan bli problem.

God fortsättning alla läsare

Niklas
0

#4: Kan du inte köpa en svensksåld om du ändå ska köpa den på Blocket?

jronn
0

Jodå men om det inte finns någon sådan när jag har pengarna så kanske man får ta en Amerikansk. Men föredrar en svensksåld.

Niklas
0

Har du tittat på Blocket? Det finns mängder till salu och flertalet verkar vara svensksålda.

jronn
0

Ja jag har sett att där är många men när jag jag har fått ihop stålarna kanske det inte finns så många svensk sålda. Så ja ville bara ha koll.

Niklas
0

Jag tror snarare att de kommer att bli fler i takt med att fler köper dem. Glad