iPhone iFokus

iPhone

Etikettitunes
Läst 3700 ggr
jeanettee
1

Synka med iTunes??

Jag kör ubuntu på min dator och kan därför inte ha iTunes så därför har jag inte synkat min iPhone på bra länge med iTunes, är det ett måste? Tycker nämlinge att phonen har börjat bete sig lite lustigt och tänkte om det kan bero på det..?

Niklas
0

Det är svårt att säga. Egentligen ska det inte behöva gå sämre för att du inte har synkat. Däremot missar du ju säkerhetskopieringen i och med att du inte gör det.

Hur länge sen var det du synkade? Det har kommit en hel del uppdateringar av iOS det senaste året. En del av dem kan eventuellt göra att telefonen fungerar bättre om du inte har fått dem installerade.

Vad har du för telefonmodell? Är den gammal kan nyare program bli tunga att köra eftersom en del av dem är byggda för snabbare telefoner.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

jeanettee
0

Ja du, det är några månader sen.. Kanske.. september-oktober. Jag har 3gs. Dock kommer jag nog fixa iTunes på en annan dator och Synka den snart för min av/på-knapp har gått sönder. Såg att det hade hänt för någon annan också, vet du om det är ett vanligt problem?

[the-mobe]
0

Prova WineHQ så kan du köra Windows applikationer under linux.

http://www.winehq.org/

Niklas
0

#2: Jag har inte hört om det tidigare.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning