iPhone iFokus

iPhone

Etikettappar
Läst 3549 ggr
[Cheete]
0

Appstore funkar inte i Android

Appstore funkar inte i min Sony Ericson X10 och det har den gjort förut. Jag kommer in på första sidan och jag kan söka inne på Appstore men jag kan inte ladda ner ett skvatt! Den påstår hela tiden att hämtningen slutfördes inte. Har dessutom hela tiden mottagning och 3Gn (om den har nåt med nedladdningen att göra) skickar och tar emot som den ska (eller vad det nu heter).

Jag har dom senaste uppdateringarna till telefone. Kan dom uppdateringarna ligga och störa Appstore? Nån annan som har problem med sin X10 och Appstore?

Niklas
0

Menar du Apple App Store? Du måste ha en iPhone, iPod eller iPad för att handla i den.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[Cheete]
0

Nej, den appstore som andra androider laddar ner appar från. Market eller vad den heter. Blandar ihop dom hela tiden.

Niklas
0

Aha, då har jag ingen aning. Den här sajten handlar om iPhone, iPod och Pad. Glad

Tom
0

Vilken Version av X10 har du? har du provat att ladda ner via wifi?

Tom

julialyrberg
0

På min iphone 3 så går det inte att ladda ner något det står bara filer och väntar t.e.x när jag ska ladda ner från App Store så när jag har slagit in lösenordet så står det bara filer och väntar och dom blir aldrig klara.Och det blir bara mer och mer filer som står och väntar, varje gång jag tar bort ett spel sen innan då tars det bort men då kommer det yttligare TVÅ filer och väntar

Niklas
0

Har du 3G aktiverat? Titta i inställningarna: Inställningar > Allmänt > Nätverk.

marcusj
0

Men man kan inte köpa apps på andrygs market

marcusj
0

skrev fel

marcusj
0

dubbelinkägg

marcusj