iPhone iFokus

iPhone

Etikettipod
Läst 4915 ggr
VeganGeek
0

iTunes slutar uppdatera podcasts

Jag prenumererar på ett antal podcasts som jag för över och lyssnar på min iPod, vilket jag antar är det som de flesta gör.

Men med jämna mellanrum slutar iTunes att uppdatera dem och hävdar att det är för att jag inte lyssnat på dem på länge. I dag upptäckte jag t ex att den slutat uppdatera "Språket" som jag lyssnar på i det närmaste dagligen. Fast jag kopplar förstås inte in iPoden dagligen, har mest iPhonen inkopplad. I alla fall, finns det något sätt att få iTunes att sluta stoppa mina prenumerationer och sluta inbilla sig att det vet vad jag lyssnar på?

Niklas
0

Har du tittat på Podcastinställningar om det är något där som bör ändras? Välj Podcaster under Bibliotek i listan till höger. Klicka därefter på knappen Inställningar i den grå listen nertill.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

VeganGeek
0

Jag tittade där och där finns bara inställningar hur ofta iTunes skall leta efter uppdateringar (dagligen), vad den skall jag göra om det finns nya avsnitt (ladda ner alla) vilka podcast den skall behålla (alla) tror inte att det finns något jag kan ändra där.

Hade kunnat försöka googla men kan ärligt talat inte komma på några bra sökord.

Niklas
0

Kan du se om den har laddat ner de avsnitt du saknar? Finns de i datorn men inte har blivit överförda till telefonen?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning