iPhone iFokus

iPhone

Etikett: frågor-och-problemlösning
Läst 8785 ggr
[Jessica-B]
0

Mystisk ikon/gubbe i mobilen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eftersom att det inte finns någon mobil iFokus sajt än så chansar jag på att jag kan få svar på min fråga genom iPhone i fokus istället :)

Igår ploppade det upp en liten gubbe i "aktivitetsfältet" eller vad det nu kallas *kass på telefoner*. Jag bifogar en bild på den lilla främlingen som dykit upp. Man ser den knappt irl, så det var verkligen svårt att fotografera den. Nå väl - Var sjutton kommer ikonen/gubben ifrån? Någon som vet?

Tacksam för svar :)

jronn
0

Har för mej att det finns en funktion som gör att man bara kan ta emot samtal från personer i en speciell lista. När den är aktiverad har jag för mej att det kom en figurliknande ikon i övre fältet.

Kan vara det. Har du kollat i manualen?

Niklas
0

Jag tycker mer det ser ut som ett hänglås än en gubbe. Glad

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[Jessica-B]
0

#1 *lyfter upp mig själv i kragen och går och letar efter manualen* jag hade hoppats att jag skulle slippa leta runt i min gigantiska manual-röra :o :D tack ska du ha för svaret - det ligger logik i det du säger, det har säkert med telefonboken att göra ja. :)

#2 Har jag sett så fel?… det kanske är ett hänglås haha? ju mer jag kollar på ikonen tycker jag att den ser ut som en avatar , då jag tycker att det sticker fram 2 älv liknande öron om man kollar riktigt nära direkt i telefonen. Det syns inte allt för bra på bilden tyvärr.

Nej…nu blir det till att rota fram manualen Skrikandes

[Jessica-B]
0

Hör och häpna! Jag hittade min kära manual i orginalförpackningen. Men det står "kort version" på den, och jag fick ingen "lång" med telefonen, det minns jag väl… manualen e så pass kort att jag redan hunnit gå igenom den, och det står inget alls om ikoner ö h t. Skumt! Kanske får vända mig till ett annat forum, där det diskuteras sony ericsson. :P

jronn
0

Kolla SE's hemsida o forum annars ring deras support.
Vilken modell e de?

[Jessica-B]
0

Nu har jag en skum nyhet! Ikonen försvann! FörvånadFörvånadFörvånad
Modellen är Xperia X8

jronn
0

Kanske något program som uppdaterar dina kontakter automatiskt.

[Jessica-B]
0

Så kan de vara. Tungan ute Men ska ändå fråga på SE, det kan va bra å veta vad den står för om den dyker upp i framtiden.

masqu
0

haha ett typisk fel på se ser de ut som har haft flera och har sett den komma och gå sen sa man aldrig mera se nu mera nöjd iphone 3gs ägareCool

Lynxx
0

Det påminner om när man har laddat ner appar - kanske den symbolen som får ngn form av ljus som läcker in - eftersom den är så svag.

Så här ser det ut på min när man laddat appar (se bild):

Lynxx
0

Ja provade att invertera din bild - för å se om det syns bättre.

/L

[Jessica-B]
0

Grejen var den att jag samma dag som gubbe ploppade upp inte ens kunde använda android market. Jag har haft problem med det i flera månader. Men nu har jag dock åtgärdat DET problemet. Så jag har svårt att tro att det skulle ha att göra med någon app att göra faktiskt. I alla fall inte i samband med någon nedladdning. :)

[Norrbysa]
0

Ring Sony e. :-) De har väll någon slags support?

masqu
0

eller sälj och köp iphone :)

[Jessica-B]
0

#13 Jag får göra det. Support har dem med största sannolikhet. :)

#14 ja visst ;)…näe, kommer inte på fråga hörru du! Jag är alldeles för fäst vid min mobil för att klara av ett byte ;)

masqu
0

alla klarar de :)

[Jessica-B]
0

Jag har dessvärre som nyårslöfte att inte köpa mig en ny telefon om jag redan har en som fungerar bra, i miljö syfte -.- Hade inte haft nått emot i övrigt att vara ägare av både en iphone och en android dock Skäms

allhealing
0

Ring SonyEricsson kundtjänst på 013-244500. Dom kan hjälpa dig.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet