iPhone iFokus

iPhone

Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 6764 ggr
[Maine]
1

Min iPhone 4 har dött..

Den la bara av! Så nu måste jag ju skicka in den till Telia, tråkigt när jag inte kan spara något.

Är det fler som haft problem med sina? På vilket sätt?

[Maine]
0

Det har fixat sig. Ringde Telia, och de lärde mig reseta apparaten.. så den hoppade igång igen!

[Norrbysa]
0

Hur gör man det? :-)

Va skönt att det löste sig.

[the-mobe]
0

Håller in home + sleep/wake

[Maine]
1

#3  Precis, eller som på svenska för att såna som jag ska förstå, hemknappen och on/off knappen hålls in samtidigt i ca 10sek, och då kommer "äpplet" fram. Mycket bra att veta om apparaten hänger sig! Glad

teachingbirds
0

Tips är ju oxå att regelbundet Synka till datorn och även föra över inköp från telefonen till datorn. Ju oftare du gör detta ju mindre förlorar man om man måste göra en hard reset, eller skicka in den!

[Maine]
0

Jag blev mer orolig över de lösenord som jag har sparat för inloggningar..

Niklas
0

#6: Om du skaffar 1Password behöver du inte vara orolig för det. Det kan Synka till Dropbox så att du aldrig riskerar att förlora några lösenord.

1Password

Dropbox (gratis)

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[Maine]
0

Det är inte de förlorade lösenorden jag är orolig över, utan att andra kan logga in på mina konton. Så därför har jag nu tagit bort de sparade lösenorden, och loggar in manuellt varje gång.

Niklas
0

Aha, har du inget lösenordsskydd på telefonen?

[Maine]
0

Nope.. Jag orkar inte logga in varje gång jag använder nallen.Glad

Simkortslås har jag ju, som jag får knappa in varje gång nallen startas om. Men det är ju minsta problemet tycker jag.

Vad gäller program, så är det bara två som jag egentligen är lite "rädd om". Men nu loggar jag in manuellt, så nu är det inga problem!

Niklas
0

Okej.