iPhone iFokus

iPhone

Etikettappar
Läst 5571 ggr
Monky
0

Kalender till iPhone ...?

Hej,

Är det nån som vet en bra kalender på iPhone som går att Synka med en kalender på PC?

Glad

AndersE
0

Jag använder iPhones standardkalender och synkar via Google Calendar med min Outlook på PC:n.

Monky
0

Har kollat lite vidare på egen hand… Outlook saknar jag faktiskt. Jag använder Sunbird och är väldigt nöjd med det.

Google calendar har man på nätet va?

Nu hittade jag windows kalender och ska ta och testa med det..

Monky
0

Det gick inge vidare kan jag rapportera…

Nu tog jag mitt gamla yahoo-konto och använde den kalendern istället. Den synkar trådlöst med iPhone.

Niklas
0

Jag har testat diverse kalendrar, men hittills alltid kommit tillbaka till iPhones egen kalender och Gmails webb-app. Du kan Synka Googles kalender med iPhones. Det finns en artikel här om det.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Monky
0

iPhones egen kalender tycker jag saknar mycket så nu har jag week calendar, får testa den ett tag.

Outlook har jag fixat nu också, vill kunna gå in på en kalender på datorn utan att behöva vara beroende av internet jämt.

Men nu synkar outlook med yahoo - och yahoo vidare till week calendar. Så långt funkar det bra…nu undrar jag ju hur sjutton jag kan få mina anteckningar i week att Synka tillbaka åt andra hållet….

Nån som har några tankar att dela om detta….?

(Det enda jag egentligen ville ha va en kalender på PC som synkar med en kalender på iPhone. Som evernote, jag skriver in nåt i datorn, iPhone synkar, allt klart! Hur krångligt ska det va undrar jag… Nu börjar jag ifrågasätta om människan någonsin varit på månen…)

[the-mobe]
0

Jag kör med mobilme och då kan outlook Synka med mobilme som sen synkar med iphone och det fungerar åt båda hållen.