iPhone iFokus

iPhone

Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 4142 ggr
[cookies]
0

Skicka filer till iPhone via bluetooth?

Som rubriken säger … Cool

Jag är inte så jättevan än med iPhone så min fråga är, jag har en bild på min dator (Mac..) som jag vill ha till min iPhone, men det är en skoldator så jag har inte all musik och film på denna utan det har jag på en windows. Så kan jag skicka bilden till iPhonen via bluetooth? När jag testade så står det "Enheten saknar det tjänster som krävs." Kan man ladda ner tjänsterna eller måste jag flytta över bilderna till min andra dator? Flört

Mvh Kristoffer :)

Niklas
0

Inte utan en app för det. Det låter som om det enklaste är om du mallar bilden till dig själv och öppnar den på telefonen. Om du inte har Dropbox förstås.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[cookies]
0

Ja det kanske det är … :)

Tack för tipset :)

Vad är Dropbox? ;)

Niklas
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

[cookies]
0

Tack så mycket! Det var en jäääättteeee bra tjänst! Super!

En liten fråga … :) Man skapar ju en användare, och de filer som jag lägger i dropboxen i min dator, dom är "privata" va?, alltså att bara min dropboxanvändare kan se dom? ;)

Niklas
0

#4: Visst är den suverän. Inget som du inte delar ut eller lägger i Public-mappen kan ses av andra.

[cookies]
0

Ja den är hur bra som helst :D

Okej tack :)

Om jag har en musikvideo på datorn (som jag har) och vill ha den till iPhonen så lägger man den i mappen, och sedan så kan man spela upp den i iPhonen, men kan man spara den på något sätt? För jag kunde spela upp den men kunde inte spara den på iPhonen? (.mp4 fil om det gör skillnad..)

Mvh Kristoffer :)

Niklas
0

För att kunna spela upp filmer behöver du importera dem via iTunes. Jag tror att du kan importera dem med Ctrl - O och därefter Synka dem till iPhone.

[cookies]
0

Okej ;)