iPhone iFokus

iPhone

Etikettinställningar
Läst 3268 ggr
lottaberlin
0

Varje gång...

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

jag kopplar in min iPhone (4) till datorn så kommer det en ruta upp som säger: iTunes har upptäckt att det inte är den förvalda spelaren för ljudfiler. Vill du öppna kontrollpanelen Standardprogram och åtgärda detta? Sedan är det rutan med "visa inte detta meddelande igen" och två val mellan ja och nej (ni vet hur dessa rutor ser ut).

Jag har öppnat kontrollpanelen och det är redan en massa program förbockade, jag har klickat ja, jag har vid andra tillfällen klickat nej, det spelar ingen roll vad jag gör, samma meddelande kommer upp varje gång!

Till saken här att jag egentligen inte vet vilket program jag "ska" ha, så jag liksom bara accepterar det som är förbocket oftast. Jag lyssnar så oerhört sällan på musik så jag bryr mig inte. Jag har de låtar jag har i telefonen och vet inte vilket program eller inställning som är för att de ska spelas, de bara spelas upp. Jag har aldrig kopplat in, bytt eller på annat sätt försökt ändra någon inställning för detta då jag inte kan så är det någon som vet vad jag ska bocka i för något för att slippa få upp denna ruta igen? Eller ska jag bara skita i det och klicka i att inte visa meddelandet igen? :-)

Ha en bra dag!
MVH / Lotta

Niklas
0

Jag skulle bara bocka för att inte visa meddelandet igen om du ändå inte lyssnar på musiken i datorn.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

lottaberlin
0

Jaha, så det är ang datorn meddelandet gäller. Då tackar jag så mycket för svaret och bockar för i rutan nästa gång! Tack tack!