Hiphone = lik iPhone?
Inte letat så noga men har inte hittat typ "digitalt ifokus" och tänkte att detta var det närmaste jag kunde komma så jag provar här …
har nu chans att köpa en "hiphone 4" alltså en kopia av iphone, får ett års garanti och den kostar bara 600kr.
Men, jag undrar, är dessa rätt lika iphone, eller bara "skit"? haha
Han jag ska köpa av (egen företagare) säger att dem är lika men man vet ju aldrig. Tack på förhand!
visste inte vilken grupp
Skit!
ok, vad skiljer dessa från Iphone?
Jag skulle inte lita på en försäljare som säger att de är "rätt lika". På utsidan kanske de ser likadana ut, men du kommer inte att få samma funktionalitet.
Till exempel lär du inte komma åt Apples App Store och kan då inte ladda ner appar. Det bästa är nog om du testar den innan du köper så att du vet vad du får.
Själv skulle jag nog spara lite mer pengar och försöka hitta en begagnad iPhone på Blocket istället. Jag sålde min gamla iPhone på Blocket förra året till en kille som tidigare hade köpt en kopia i Asien. På utsidan stod det t ex 32 GB minne, men det var bara 32 MB (bara en tusendel) osv. Han ville byta upp sig till en riktig istället.
#3 ok tack. Inget jag bör köpa alltså …
ja men är lite skeptisk till begagnat .. vill helst inte ha repor och sånt och vill självklart att telefonen ska fungera bra vilket inte är lika enkelt när det gäller begagnat. Det värsta med Iphone är ju att man nästan alltid (eller alltid, vad jag sett) måste köpa med abonemang, men jag är redan bunden till halebop i 2år (tror inte dem har någon Iphone att sälja som man har halebopabonemang i)
Fast Halebop är samma sak som Telia. De använder varumärket Halebop mot en yngre målgrupp. Jag använder Halebop själv och sålde min iPhone utan att låsa upp telefonen. Jag skrev i annonsen att den fungerade för alla som har Halebop eller Telia, och att övriga själva fick betala för att låsa upp den.
Om du köper begagnat försök göra upp affären genom att träffas. (Det är iofs lättare om man bor i en större stad så man hittar någon som vill köpa/sälja.) Då kan du kolla att den fungerar och hur den ser ut. Det känns säkrare också så man inte behöver betala någon i förväg.
#5 ok, ska kolla runt lite där :) tack.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag köpte mig en Iphone 4 i förrigår kontant på elgiganten.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#7: Är du nöjd?
#8 Har en 3GS sen september, har precis fått hem mitt micro-sim till nya luren men tyvär har jag inte något nummer på det!
Har lyckats kolla igenom 4an, ser lite små förändringar.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#7 jasså? hade jag ingen aning om att man kunde göra. Säljs 3g-s:en också så?
#10 Jag föredrar att köpa kontant så därför passade jag på att köpa en 4a, nej tyvär så behåller jag även 3gsen. Syrran vela ha den.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#10 hehe jag menade mer och 3g-s:en också säljs kontant utan abonemang på typ elgiganten .. 
Apple iPhone vs. Cect HiPhone
#12 Jaha! Jo den finns också att köpa!
Kolla på deras hemsida så ser du pris och allt.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se