iPhone iFokus

iPhone

Etikettmusik
Läst 61511 ggr
[ninnakm]
1093

Ladda ner gratis musik till iPhone?

Hej!

Jag älskar att ha musik i öronen när jag tex går hem från bussen. Men på min iPhone har jag ingen aning om hur man kan ladda ner gratis musik, om man ens kan det? iTunes finns det ingen gratis musik på (vilket hade varit det lättaste) Tacksam för svar!

jobi55
28

Jag har tagit hem radioappar som rix fm o mix megapol.sen lyssnar jag mycket på ljudböcker via iphonen.

Jojaton
22

Spotify kör jag på. Du får betala 99kr/månaden för att få Spotify Premium (så att det funkar i mobilen) men det är fett värt det. Används hela tiden.

Johanna - Instagram

[joab]
27

Om du redan har en musiksamling på någon dator, så kan jag varmt rekommendera Audiogalaxy. http://itunes.apple.com/us/app/audiogalaxy-mobile/id373357030?mt=8

Du får full tillgång till hela ditt musikbibliotek (både via wlan och 3G) utan att behöva synca nånting. Den klarar t.o.m. att spela upp wma-filer (utan DRM-skydd) i din iPhone.

[ninnakm]
20

#3 okej, jag har ingen musik i datorn förutom slirigt.

marcus123
26

jag kör musik med spotify och svergies radio

sofiabruse
242

ladda ner free youtube to mp3 converter :) Då kopierar du länken från youtube och får precis den låten du vill ha ;)

sheka
86

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej!

jag bor i Stockholm. Jag undrar om man kan ladda ner gratis musik till iphone från www.beemp3.com