iPhone iFokus

iPhone

Etikettappar
Läst 1858 ggr
NBISaladin
0

Alternativa appar för videoinspelning

Finns det något sådant, motsvarande Camera+ för stillbilder?
Postproduktions-appar finns det ju flera kraftfulla, men jag är ute efter en app som ger fler funktioner vid själva filmandet.

Det enda jag egentligen hittat är "SteadyLens" (tidigare kallad "SteadyCam). Det är enbart en bildstabilisator, och den är svårt buggig (fast otroligt lovande om de kan få till det till slut…).

Tacksam för alla typer av tips!

Hasse - Medarbetare på Modellbygge iFokus

Niklas
0

Vad vill du att den ska ha för funktioner? Det finns en del olika.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

NBISaladin
0

Ja, alltså… nåt som är bättre än native suberbasic inbyggda funktionen som ju inte har nånting egentligen? Vet egentligen inte specifikt vad jag vill ha, men mera kontroll över inspelningen, gärna en "grid", ett rutmönster att lägga över när man spelar in för att ha koll på bildkomposition osv?

Niklas
0

Okej. QuickPix har rutnät när du filmar. ProCamera också. Av de två skulle jag utan vidare välja ProCamera. QuickPix är fortfarande en rätt ny app som behöver slipas till en del. Bägge kostar 15 kronor. ProCamera är rätt likt Camera+ men har dessutom videofilmning. Camera+ tycker jag dock är mer lättarbetat, fast det är säkert en vanesak.

NBISaladin
0

Camera+ var helt ok, tack för jättebra tips!

Niklas
0

Menar du ProCamera? Camera+ hanterar bara stillbilder som du skrev i början.

NBISaladin
0

Ja, jo, Procamera förståss: du skrev själv camera+ i ditt svar, och jag var för lat för att slå på tanke-apparaten :-))

NBISaladin
0

Ny diskussionstråd: Appsjuka? Jag hade ju redan procamera på aifånen, men hade liksom bara köpt o glömt… fett pinsamt.

Niklas
0

Skrattande