iPhone iFokus

iPhone

Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 4453 ggr
nabbam
0

Kommer inte igång..

Fy vad jag blir less.. är det jag som är trög eller? Försöker fixa ett konto så jag kan ta hem appar, men det går inte värst bra.

Mina Visa och Mastercard accepteras inte.. vad gör man? Kan inte hämta de fria apparna heller..

Hjälp!!

Niklas
0

Vad står det om dina kort? Står det varför de inte accepteras?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

jronn
0

Kan det ha med verified by VISA att göra ?

nabbam
0

Det står att betalningsalternativet inte godkänns. Vare sig VISA eller Mastercard.. Jag får verifiera kontot med lösenord två gånger innan jag får felmeddelandet.

Så jag köper och tar hem appar via iTunes på datorn istället..

Friheten
0

Har du swedbank? Isf funkar e-kort som "kredit kort"

nabbam
0

De val jag hade var Visa, eller Mastercard, och jag har Swedbank. Men det ville de inte ha så jag fick ta ett annat kort.

exitingsvillemo
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

jag har samma problem, mitt kort avvisades… Har ett vanligt VISA, knappat in kortnr och säkerhetsnumret, men det avvisas… Har försökt både på iphonen och via datorn

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[joab]
0

Har du aktiverat "verified by VISA" i Swedbanks internetbank? Aktivera det i Swedbanks internetbank, där du även anger vilken kod du vill ha. Den tre-siffriga säkerhetskoden är inte samma sak som "verified by VISA"-koden.

[WX5]
0

Är det verkligen ett kreditkort du har? För det står ju VISA på elektronkorten med och likaså Mastercard. Elektronkort funkar inte att handla på nätet med eller så.

exitingsvillemo
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har löstig nu =) Var in på internetbanken och fick ett e-kort, det var det som behövdes.

Men appstore kunde man få tillgång till utan kortnummer märkte jag sen. Men eftersomjag ville ha spotify i phonen så var jag tvungen att få det att funka iaf eftersom jag l'ära uppgradera till premium-konto hos spotify.

Men som sagt, med e-kort så funkar det nu =)

Tack för svaren iaf =)