iPhone iFokus

iPhone

Etiketttillbehör
Läst 2153 ggr
Niklas
0

iPad Stand Stabile - ställ av stål

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Rätt snyggt. Jag gillar att det inte har några rörliga delar och att man inte behöver spänna fast iPaden på det. Inget att ta med sig dock eftersom det inte är fällbart.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Niklas
0

50 USD kostar det.

http://www.thoughtout.biz/

Lumac
0

Riktigt snyggt. Jag blev sugen på att skaffa både stället och tangentbordet direkt. Skulle se riktigt bra ut på skrivbordet.

Förhoppningsvis kan jag övertyga mig själv om att jag egentligen inte behöver dem och sköter nästan allt skrivande på en laptop istället. Men det blir inte lätt. :)

Niklas
0

Tangentbordet är Apples wireless keyboard. Jag använder det och tycker att det är riktigt bra. Troligen det bästa jag har haft. Skönt att skriva på, litet och snyggt.

johan
0

Körde med blåtandstangentbord till iPad för första gången igår. Väldigt trevligt.

Lite besviken över att piltangenterna inte fungerade på ställen där det vore naturligt, t ex kunna bläddre i listor. Delete-tangenten fungerar heller inte.

Mvh // Johan

Niklas
0

Delete finns inte i Mac-världen. Glad Det är bakåtsteg som gäller.

johan
0

Ett steg bakåt i utveckling.. :)

Fast det är ju bara nästan sant.. På MacBook trycker Fn+Backspace för delete. Har du ett fullsize-tangentbord fungerar delete som vanligt även med OSX (jag har t ex ett Microsoft-tangentbord till min mac och då fungerar Delete precis som vanligt)

Mvh // Johan

Niklas
0

Jasså, där lärde jag mig något nytt.

johan
0

Du ser.. Fråga Windows-nörden när du vill göra din mac bättre. :)

Mvh // Johan

johan
0

Har du lyckats bli bekväm med att blanda tangentbord och touchskärm? Det lilla jag kört hittills tycker jag flowet blir lidande jämfört med tangentbord och mus/touchpad.

Mvh // Johan

Niklas
0

Jag tycker att det fungerar rätt okej. Till en del berodde det på hur jag placerade skärmen. Stående på Apple iPad Stand är inte lika bra som liggande. Jag kan tänka mig att det blir ännu bättre med ett ställ som det här, där den både kommer upp och står stadigt.

Fast det kan inte mäta sig med att bara använda tangentbordet förstås.