iPhone iFokus

iPhone

Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 3563 ggr
[Norrbysa]
2011-05-09 22:54
0

App-oreda i iPhone

Jag känner mig så korkad men jag kopplar extremt sällan min iphone till datorn. Jag har helt olika appar i datorns iTunes och i min telefon. Jag vill ordna upp röran och göra så att det ser likadant ut i datorn som i telefonen.

När jag tycker på Synkronisera program så står det:

"Är du säker på att du vill Synkronisera program? Alla befintliga program och deras data på iPhone-enheten "xxx" kommer att ersättas med program från det här iTunes-biblioteket."

Jag vill ju inte förlora de appar jag laddat hem och jag vill inte heller ha tillbaka en massa appar jag raderat.

Hur gör man?

[Norrbysa]
2011-05-09 23:23
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ok.. nu klickade jag ok på den frågan och det ser jättekonstigt ut i iTunes när den visar alla iphone sidorna. Ser inte alls ut som det gör i telefonen.
Alla nya appar jag laddat hem sedan förra gången jag pluggade in telefonen ligger inte sorterade utan täcker upp 3 extra sidor.

Går det bara att Synka åt ett håll? iTunes --> iphone
Är det iTunes som man ska se som "basen" och inte ändra något på telefonen?

Eller går det att Synka åt andra hållet? iphone --> itunes

Nu ger jag upp och går och lägger mig. Fortsätter imorgon.

[Norrbysa]
2011-05-10 00:47
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

nä jag nötte på och klickade fram och tillbaka mellan program i iTunes och program i min iphone i itunes-programmet…

helst plötsligt såg jag den iphone-skärm jag är bekant med.. underligt…

Nu har jag fått styr på det tror jag. håller på med en synkning som tar evigheter på sig.. zzz..

man lär sig när man klickar runt. :-P