Nätverk fungerar ej.
Efter senaste uppdateringen så kan jag inte surfa på mitt trådlösa nätverk.
Kan är ansluten på nätverket, men när jag surfar så visar iPhone att jag surfar via Edge/3G,
Några förslag?
Vad händer om du avaktiverar 3G?
Provade nu.. Men telefonen får över till edge istället för att gå via nätverket.
Om du startar om telefonen då?
Fick stänga av lösenordet i routern, då fungerar det.
Har fått samma problem med min, men är inte så sugen på att stänga av lösenord i routern - då delar man ju ut till alla andra runtomkring.
Ringde till min bredbandsleverantör, då tidigare (andra) problem lösts genom att dom startat om min router. Fick bra hjälp där, men inte funkade det ändå.
Har provat stänga av och starta om, hård reset och att återställa nätverksinställningar, men inget funkar.
Sista budet är att köra en säkerhetskopia och återställa hela luren, men det är ju lite jobb med det.
Det suraste är att 3G-täckningen är riktigt dålig här hemma. 
Inga andra knep, någon?
mvh
Daniel
#5: Gäller det bara hemnätverket eller generellt?
Testat hos grannen också - funkade inte där heller.
Ska prova Återställning i veckan - annars får jag väl konvertera till android…
mvh
Daniel
Okej. Berätta gärna hur det går.
Update:
Körde en Återställning i går och efter det fungerade uppkopplingen till trådlöst nätverk - i en timma ungefär. 
Pratade med en arbetskamrat, som också har har iPhone och både han och hans sambo har samma problem.
Kom även på att den senaste tiden har bluetooth funkat dåligt för mig - den kopplar själv mellan telefon och headset under samtal. Varje "koppling" tar ett par sekunder, vilket gör det nästan omöjligt att få ett sammanhang i samtalen.
Mjukvarufel?
mvh Daniel
Gå till butiken eller ring Apple tycker jag.
Tror bestämt den har trillat ur garantin. Är väl 1½ år gammal ungefär och supportärenden skulle skötas med operatör läste jag någonstans.
Snart dags för ny ändå…
Det var ju positivt(?)… 
Får väl avvakta lite med bytet till andrioden då.