Iphone 3GS, app-problem efter återställning.
Min mobil laddade ur helt och då jag satte den i datorn för att ladda batteriet fick jag köra en Återställning för att få igång den. Nu är alla mina apparat borta ur telefonen men ligger i iTunes. Hur sjutton får jag dem därifrån och inbi mobilen igen? Är för oteknisk för min mobil;) Tacksam för hjälp!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Gör en synkning med datorn så bör det ordna sig.
Har försökt vid två tillfällen men det funkar inte. Såvida jag inte gör fel, sätter igång datorn och när den är helt igohn ansluter jag iphonen och låter iTunes gå igång.
/ Skogshumblan
Klicka på din enhet till vänster i iTunes, välj fliken Program och se till att alla program du vill Synka över är förkryssade och klicka på Synkronisera i nedre högra hörnet.
Tack! Ska prova och hoppas det funkar. Tack för en jättebra och lärorik sajt förresten, kokar in lite då och då och lär mig massor!
/ Skogshumblan
#4: Vad kul! Du vet att du kan prenumerera på nya inlägg va? Klicka på länken Bevaka ovanför ett inlägg och följ instruktionerna. Då får du mail med en sammanställning över nya inlägg. Det kan vara bra om du inte är här så ofta.
Jo den funktionen har jag hittat , superbra! :D
/ Skogshumblan
Tack för hjälpen Niklas, det funkade så bra så. Upptäckte även att AppStore vet vilka betalappar man engång betalt för och att jag därför kunde ladda hem dem kostnadsfritt :) Alltid lär man sig något nytt, och är man så okunnig som jag är på iphones krävs det inte mycket;)
/ Skogshumblan