Telefonen seg av att slå i backen?
Tappade idag min inte äns en vecka gamla iphone i backen (suck) så jag har nu två frågor, varav jag börjar med den inte lika viktiga. Det var så att glaset på baksidan av telefonen sprack, hur mycket kommer det kosta att laga detta när vi har drulle försäkring? (nej, jag hade dumt nog inget skal på den, pga. att jag skulle få det av min mamma om jag fick alla rätt på ett prov så jag tänkte att jag skulle vänta lite. Ironiskt nog fick jag veta att jag hade alla rätt stax innan jag tappade min mobil.)
fråga nummer två då,den lite viktigare. Det är såhär att jag sitter och laddar upp min msn-app på nytt pga. av att den (kan inte säga att det har med fallet att göra, men inte omöjligt) krånglat, och nu tar det jättelång tid att hämta appen. Kan min telefon ha blivit "seg" av slaget i backen?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
skit också. Kan man kolla upp detta? Kan ju lika gärna bara varit appen som hade sig .. vet dock inte varför den laddade så segt :s

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#3 har inte provat hur den är än men den var väldigt seg att ladda upp. Och anledningen till att jag tog bort den från första början var för att innan när jag hade den, även om jag var utloggad så kom det upp rutor om att en kille skrivit på msn fast han inte gjort det. (Detta hände aldrig innan jag tappade telefonen)

Svaret på första frågan kan du nog bara få från ditt försäkringsbolag. Ring dem.