Som en religion
Är det någon som läst denna artikel på IDG.se?
Vad tycker ni om detta?
Så är det ju överallt höll jag på att säga, kolla releaser för tex. playstation, Wii eller för dataspel som tex. WoW så är väl inget konstigt att folk blir trogna sin produkt ser inge fel i det, men att det skulle vara en religion eller att man ser produkten/företaget som gud är bara rena fånerier.
Men varför går man bara ut med det om iPhone och inte andra produkter? Blir ni inte arga över att dom drar alla över en kam?
hehe jag är ingen iphone galning :P men hehe kan väl säga som så att jag spelar WoW iaf och är blizzard trogen.
Ingen aning dock varför de går på iphone trogna människor.
Jag tillhör nog dem som artikeln avser. I 20 år var jag en hängiven Windows-människa. Sen visade Staffan mig sin iPhone. Nu har jag både iPhone, iPad och Mac och skulle aldrig kunna tänka mig att byta tillbaka.

Jag har ipod är lite sugen på att skaffa iphone men ser egentligen varför jag skulle behöva en sån…
Lite OT:
Operativmässigt har jag windows tycker den är bra när man e spelnörd som jag har man tex. Linux kanske man måste ha 2 eller 3 olika program igång för att ens kunna spela, och då blir det endå halvbra.
Men kommer ju lära ig linux snart så då är det väl endå som så att linux kommer ju vara det jag kommer föredra, man kan ju anpassa det operativ systemet exakt så som man vill ha det.
Nog finns det folk som blir nästan religiösa över sina apparater och det spelar nog ingen roll vilket märke som gäller.
Jag använder Apple produkter på grund av att dom gör mitt arbete så mycket lättare. Det är det första riktiga systemet med dator, telefon, media och TV som är länkat på ett lätt sätt under ett system.
Du kan göra precis lika mycket med PC, Android och så vidare men då får du ett defragmerat system som inte är lättjobbat och kräver mycket mer tid av användaren.
MAO ingen Iphone på en sekulär skolavslutning ;)