iPhone iFokus

iPhone

Etiketttillbehör
Läst 2620 ggr
[Jessica-B]
2011-04-14 16:34
0

Pekpenna

Mobiltelefon iFokus finns ju inte, så jag gör ett försök här. Provar på dator iFokus också.

Vet någon om det finns någon form av typ universal "pekpenna" till mobiler med touchscreen (pekskärm)? (Det kanske till och med heter något annat än pekpenna förresten.) Jag skulle hur som helst vilja ha en pekpenna till min Sony Ericsson Xperia X8. Någon som vet om det går att få tag på? :)

Niklas
2011-04-15 10:31
0

Sök efter stylus. Det finns nog ingen universell eftersom det finns några olika pekskärmstyper, men det finns pennor som passar till många skärmar.

Stylus till Sony Ericsson Xperia

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[Jessica-B]
2011-04-15 10:55
0

På så vis! Ska kolla upp stylus. Tack Niklas! :)

NBISaladin
2011-04-18 13:26
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Köp om möjligt stylus över disk, så du får prova den först! Jag köpte en till min iPhone, och den var riktigt kass (nåt slags konduktivt gummi, pennan vart som fastsugen mot glaset, inget flyt alls).

Hasse - Medarbetare på Modellbygge iFokus

[Buppie]
2011-06-19 15:32
0

Det finns ju pekpennor till nintendo ds, du kanske kan köpa en sån och använda¨på din telefon?

Niklas
2011-06-20 07:15
0

Använder Nintendo DS samma skär teknik? Annars är risken att det inte kommer att fungera. iPhone har kapacitiv skärm.

[Buppie]
2011-06-20 10:39
0

Jaha det visste jag inte. Testade med pekpennan och det fungerade visst inte.

Niklas
2011-06-20 13:50
0

Jag tror att DS använder en tryckkänslig skärm.

Warney
2011-06-20 16:50
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

6# är gjort så att man bara ska kunna använda fingarna på iphone och många smartphones alltså bara specialgjorda pekpennor.

// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing