Går ej ladda upp Hipstamatic-bilder
jag bloggar på blogspot men kan inte ladda upp hipstamaticbilder från min iphone, vanliga foton går och hipstamatic bilderna går även att maila till min vanliga mail. vet inte riktigt vart jag ska fråga om hjälp, om inte här. någon som vet vad jag ska göra?
Jag använder inte Hipstamtic, men när jag tittar i programmet ser det inte ut att finnas något val för att dela till Blogspot. Har du kunnat det tidigare?
Nej, utan det har alltid varit som så att när man vill ladda upp (vanliga) bilder på blogspot så har man kunnat maila in dem till t ex "bloggensnamn.lösen.@blogger.com". men när jag försöker att göra samma sak med Hipstamatic-bilderna så kommer inget fram alls, till bloggen alltså. Och nu har jag köpt iBlogger men det funkar inte heller…
Okej. Kan det vara någon inställning i Blogspot då? Du kanske måste aktivera funktionen.
jag tror inte det, kan inte hitta några än de vanliga för att maila in bilder från sin telefon… =/
förstår inte riktigt varför det blir så här med Hipstamatic-bilderna
och inte de vanliga som är tagna med samma telefon…
Då har jag tyvärr inga gissningar kvar. Hoppas att någon annan läser och kan hjälpa dig.