Iphone med abonnemang
Hade död på min mobil. Sitter nu med syrrans gamla. Länge varit sugen på iphone och funderade på att ta en med abonemmang. Sitter i dagsläget med kontatkort efter abonemang hos 3. Men det är ju rena djungeln på abonnemang.
Vilket abonnemang rekommenderar du och varför?
Föredrar att skicka sms. Dock blir det samtal till både fasta nätet och alla div mobil operatörer. Dock använder jag inget i någon större mängd.
Kikat på tre. Men gillar dom inte så mycket. Dock är det rätt nice att kunna ringa upp hela månads konstnaden. Men vad finns det mer som inte kostar skjortan varje månad?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jag tror att du ska utgå ifrån hur du brukar använda telefonen. Hur mycket SMS, hur många och långa samtal, hur mycket surf, och så vidare.
Jag gillar comviqs kontantkort för där finns många olika kort att välja på. En av anledningarna att jag valde comviq var också att dottern skulle kunna sms:a och ringa gratis till mig.
Vill du ha en iphone kan jag tipsa dig att köpa direkt från Apple Store. Då kan du få en telefon som inte är låst till någon operatör. Frakten är gratis och levereras direkt hem till dörren
För mig finns det bara Telia, en grå tråkig gammal sossecontainer, men det fungerar. För mig är det komplett som gäller, jag kan ringa, surfa och messa så mycket jag orkar. Tycker att priset är skäligt med tanke på vad jag får.
Tack för svaren. Jag chansar på telenor efter systers rekommendation. Får se om jag stryper henne senare eller ej ;-)
#4 Du kan ju alltid skicka henne räkningen…!

#5 haha den var bra