Skal till iPhone 4
Har kikat lite på sajten, men inte funnit något inlägg som svarar på mina frågor. Finns liknande som jag inte upptäckt, ursäktar jag det.
Tidigare under kvällen har jag klickat hem en iPhone 4, och jag är nybörjare på det här då jag varken är särskilt bekant med vare sig iPhone eller någon annan av Apples produkter. Då jag har vänner som använder iPhone har jag dock fått en känsla för telefonen, och nu ska även jag bli ägare till en. Givetvis känns det jättekul, och dessutom har jag nog förstått hur det fungerar att Synka iTunes och AppStore, hur programuppdateringarna sker och lite annan grundfakta. Men sedan stötte jag på ett problem (som jag till en början inte såg som ett problem) som jag nu tänkte höra mig för med er om.
"Problemet", om jag nu ska välja att uttrycka mig så, rör sig om skalet. Min grundtanke var att köpa ett skal när jag hittar ett jag tycker om, och till dess helt enkelt inte ha något skydd över huvud taget. Kikade förut in här, läste om iBand och tyckte det lät bra - vilket jag så småningom kommer köpa. Dock känns det inte aktuellt riktigt än, och är därav på jakt efter skal.
Fick höra av en tjej att det i princip var nödvändigt att ha skal redan från början för att skydda baksidan, vilket jag i och för sig kan förstå, men greps lite av panik då jag inte funnit ett enda skal jag kan tänka mig köpa.