Stänga av volymknapparna?
Jag undrar hur man gör för att man inte ska kunna ändra volym via knapparna på sidan av telefonen.
Jag har satt "Ändra på med knappar" på signaler och alarm" under ljud men ändå kan man ändra volymen med hjälp av knapparna. Finns det någon annanstans man måste ändra eller går det inte.
Jag råkar ofta stänga av ljudet så jag inte hör när det ringer och framförallt eftersom jag har telefonen i sängen när jag sover eftersom jag använder appen "Sleep Cycle" stänga av väckningsljudet. Nu vaknar jag visserligen av att telefonen vibrerar men känns ändå osäkert!
Hade du alltså aktiverat (blå) eller avaktiverat (grå) "Ändra med knappar"?
Jag har ställt den så den är grå och det står OFF på skjutknappen vid "Ändra med knappar"
Ursäkta att det tagit mig så lång tid men jag har varit bortrest och haft usel täckning.
Okej, och det är inte så att av-/på-knappen för ljudet (på vänster sida av telefonen) hamnar i avstängt läge? Det händer nämligen mig ibland.
Nej, det har hänt mig men jag har kollat och jag kan höja volymen igen med hjälp av knapparna fastän de är inställda på att vara avaktiverade.
Hoppas att det löser sig när du får ordning på uppdateringen då.