Superakut problem med iTunes - svara nu!
Jag har laddat ner två nya appar från iTunes store i datorn eftersom dem var för stor att ladda ner med mobilen. Sen går jag in till min enhet och sen går jag till program, men där är hela sidan grå och det går inte att trycka någonstans. Så det går alltså inte att kryssa i apparna för att Synkronisera dem och det går inte att dra över dem till iPhoneskärmen bredvid. En av apparna är ikryssad så jag tryckte på "synkronisera" men den flyttades inte över (finns inte på mobilen) så jag har tryckt "synkronisera" flera gånger med samma resultat. Det är otroligt akut att jag får ner dem här apparna och jag vill ha svar nu på direkten vad det kan röra sig om och vad jag kan göra för att få ner dem i mobilen. Jag har ju gjort det förut och det har fungerat. Plus att alla apparna inte syns på raden bredvid mobilskärmsbilden, bara dem två apparna jag försöker ladda ner till mobilen nu.
BEHÖVER FORTFARANDE HJÄLP!
Det är lite svårt att inte se hur det ser ut. Har du möjlighet att bifoga en Skärmdump?
#1: VARFÖR SKRIKER DU? 
#2 Här kommer en. Så ser det ut iallafall.
#2 Brukar synas bättre då. 
Bocka för kryssrutan framför Synkronisera program och prova igen.
#5 Men då flyttas ju alla mina tidigare appar över dit och så har jag bara dem två apparna kvar… Det vill jag ju inte.
Men om du inte synkar programmen, hur tror du att du ska få över dem i telefonen? Så gör jag i alla fall.
#7 Jag ska testa då.
#7 Nu dök det upp ett nytt problem, nu har jag synkroniserat men alla program är ju fortfarande inte på raden. Och vad är nästa steg? Trycker jag på Utför står det att allt ska raderas från iPhonen och det vill jag ju inte… Det är jättekonstigt alltihop nu.
tryck på överför inköp. finns under arkiv
#10 Tack! Det ska jag testa.
Hur auktoriserar jag?
Nu vet jag hur jag ska auktorisera och det står att jag redan har gjort det men när jag ska överföra inköp så står det att jag inte har det! Hjälp?
Det borde du få upp en fråga om. Annars leta i menyerna.
Du kan bara auktisera 5 st datorer så se till att det är din dator. :-)
#14 Jag vet hur man gör nu, men läs min andra fråga också.
hmm.. underligt..
Testa att starta om programmet? Plugga i och plugga ur telefonen kanske. Låter konstigt.
#16 Det ska jag göra så får vi se vad som händer då.
#16 Nä, den säger fortfarande att jag har auktoriserat men att jag inte har det.
Apples egna supportsida är ganska bra.
http://support.apple.com/kb/ts1389?viewlocale=sv_SE&locale=sv_SE
#19 Jag tror inte jag hinner få svar idag av dem.
Alltså jag menar att du kan söka efter svar på deras sida. På länken jag skickade beskrivs ett liknande problem. Du kan ju pröva något utav de lösningarna.