99:- per månad och iPhone ingår hos Tre
De kör just nu en kampanj där iPhone 3GS 8 GB ingår om du tecknar abonnemanget 3Surf Bas för 99 kronor per månad i 24 månader.
Men 8gb är ju inte speciellt mycket och det räcker ju inte länge….
Det räcker mer än du tror faktiskt för du har mer och mer lagrat på nätet istället för telefonen. Jag har t ex ingen musik alls på min telefon eftersom jag har Spotify i mobilen. Jag har ingen film på telefonen eftersom jag har appen Air Video som streamar all film från hemmadatorn.
Då återstår bilder och filmer från kameran, men dessa kan du enkelt Synka till Dropbox eller datorn.
Jag har en 16 gb iPhone 3gs och jag den har mer än 8 gb ledigt. Då har jag ändå två års fotograferande kvar på telefonen och en jäkla massa ljudböcker.
Mvh // Johan
Ah, för mig skulle det inte det men klart det beror på om man har låtar / mycket bilder på mobilen också.
Man får titta på vad det kostar också. För 99 kronor i månaden får man inte det bästa. För den som vill ha en väldigt bra telefon och inte måste ha massor av utrymme tror jag att det kan vara ett bra alternativ.
Går det att låsa upp en 3:a utan att jailbreaka?
Jag förmodar att operatören kan göra det mot en avgift.
Tror inte på det under bindningstiden iaf ;)
Köpte mig en, dottern vart jättenöjd ;) Så nu är min (bak)tanke att om 1 år så får hon min 4:a och jag får en 5:a. Hoppas att det kan lösa sig med upplåsning till dess.
#8: Vad fick du betala?
Jag tog det här erbjudandet från 3, så 2625 om jag minns rätt. TACK för tipset
Jag trodde att det bara gällde iPhone 3GS.
Måhända jag var otydlig ;)
Jag har en 4:a som dotra fått begär till, hon fick en 3:a och blev nöjd. Jag kan om ett 1 år (när hennes gamla abb löper ut) göra en ny uppgradering som leder till att hon får min 4:a och jag en 5:a (om dom kommit, vilket dom borde) ;)
Ah, tack för svaret!