Förvirrad … (iPad)
Det beror på hur dina behov ser ut. Om du ska ha den som ersättare för en vanligt dator är det inte säkert att du behöver ha 3G för då har du kanske tillgång till trådlöst nätverk som du kan använda när du behöver ha internetåtkomst.
Ska du däremot använda den på platser där du inte har tillgång till trådlöst nät kan 3G vara en bra idé.
Om du har en iPhone kan du surfa via den med iPad och då behöver du kanske inte heller 3G.
#1 jag har ju tänk att använda den till internet eller så.. men har en fråga: om jag köper en med 3G får jag alltenativ om vad internet kommer att kosta eller kan man köpa till det senare för jag har hittat i en affär: (expert) där är kostanden 99 kr/mån. så är lite förvirrad!! alltså modemet är 99kr./mån inte iPaden!!
#2: Du ska inte ha något separat modem. Du behöver bara ett SIM-kort med surf-abonnemang. Det sätter du i iPaden precis som på en telefon. Köper du en iPad utan abonnemang kan du välja vilket abonnemang du vill.
#3 okej tack för svaren=)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej Hej
#5 Hur gör du för att surfa med iPaden och iPhone? Måste man ha en särskild sladd att koppla ihop dem med eller kan man göra det trådlöst på nåt sätt?
en annan fråga som kanske inte passar här, kan jag flytta saker mellan iPhone och iPad utan att gå via stationär dator och iTunes? Och i såna fall hur?
Tack på förhand!
#6: Här tror jag att du får svar på första frågan:
Surfa med din wifi-iPad via iPhone 3GS
Andra frågan tror jag att Dropbox är ett bra svar på: