iPhone iFokus

iPhone

Etikettnyheter
Läst 2655 ggr
powderpuff
0

Köpa 4:an eller vänta...

Är lite sugen på att skaffa en iPhone men har lite beslutsångest om man ska köpa nu eller var kall och vänta tills nästa kommer ut?! Den kommer väl nu i Oktober eller något.

Vad hade ni gjort? Har inte haft en iPhone innan så de kunde vara kul att testa en.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Martin
0

Jag köpte min för några veckor sedan. Dels tror jag inte att det blir några extrema ändringar, givetvis kommer femman vara bättre än fyran osv, men frågan är hur mycket bättre. Jag vet inte, har inte haft jättemycket koll. Jag funderade först en kort stund också på att invänta femman, men dels behövde jag en ny lur och dels så går tekniken framåt så snabbt så det finns alltid något annat att vänta på. Efter femman kommer sexan osv.

Hade jag varit som dig hade jag försökt luska i vilka de största ändringarna är - och om de inte är helt avgörande för dig hade jag tagit fyran nu om du känner att du är i behov av ny lur. Om du kan vänta 3-4 månader (räkna med att den kanske inte kommer i tid) så kan du å andra sidan lika gärna vänta om du vill ha det senaste. Med risk för att det inte är mycket ändringar och att den nya versionen ändå blir sen.

mvh Martin

powderpuff
0

Tack för ditt svar Glad

Ryktet säger att 5:an har en bättre kamera och blixt och en del annat men sedan vet man ju inte vad som är sant.

Jag har igentligen inget större behov av en ny lur men vill mest testa en iPhone ( stort ilands-problemFlört).  Har en HTC Desire HD idag

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Niklas
0

Förutom skillnaderna mellan iPhone 4 och iPhone 5 kan kostnad vara en sak att beakta. När 5:an kommer är det inte otroligt att 4:an sjunker i pris ganska snabbt.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

johan
0

Och att femman bara kommer att kunna köpas med 24 månaders abonnemang, medan fyran går att köpa utan abonnemang nu om man t ex föredrar kontantkort.

Mvh // Johan