Nybörjarhjälp med iPhone 3G
jag har haft min iphone 1,5 år ca den är gammal då den är köpt begagnad.
när jag vill ladda ner vissa appar står det behöver iphone 4.0 (nånting på engelska) ?
hur fixar man det?
Står det att du behöver iPhone 4 är det inte mycket du kan göra. Det är en annan telefon. Står det att du behöver iOS 4 kan det gå att uppgradera, men bara om det är en iPhone 3GS du har, inte om det är en iPhone 3G.
Jag trodde att de släppte den men i så fall är det bara att hon uppgraderar.
Jag trodde att de släppte den men i så fall är det bara att hon uppgraderar.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
va fattar inte?
det är en 3g och det står nått på a jag tror att det är iOS 4.0 man behöver, eftersom det inte finns nån iphone med namnet 4.0.
hur uppdaterar man ?
kan jag fixa det själv tror ni (är 13-14år)?
Försvinner kontakterna ? Aplarna? Nått annat?
Det ska de inte göra. Vid synkningen säkerhetskopieras innehållet på telefonen. Både appar och inställningar.
det är såhär att den är synkad med min bärbara dator först, men nu funkar den lite dåligt och det skulle kännas tryggt med en kopia på den här datorn oxå.
det är bara det att när jag ansluter den och trycker Synka, så står det på iTunes "förbereder för synkning 1 av 1, sen avsluts det.
medans på min andra dator så tar det typ en 30 min att bli klar .kan jag lita på att den här datorn oxå har en kopia nu tror du?
30 minuter kan det ta även på en snabb dator. Det beror mycket på vad som ska synkas.
Om den har gjort synkningen och det stod att den var okej så borde du kunna det. Gör en extra om du är osäker.
så iphonen (3g) klarar iOS 4,2?
jag tar den andra datorn för säkerhetsskull
Ja tydligen.