Utöka minne?
Bara en dum fråga. De finns ju olika storlek på minnen på iPhonen och de jag undrar över är om man kan sätta i ett litet minne till, typ microSD eller något sådant eller de finns ingen plats för ett sådant.
Tänkte mest ta reda på de OM man köper en nu när den nya ska släppas.
Nix, det går inte.
ok, tack för ditt svar.
Då gäller de att tanka en gång extra och kanske ta ett lite större minne på iPhonen än vad man tror man behöver så man inte ångrar sig sedan 
Behöver du så mycket minne då? Jag har 16 gigabyte och klarar mig utmärkt och då har jag ändå väldigt många appar installerade.
Inte vad jag vet men skulle de sedan inte räcka så ångrar man sig att man inte tog en med större minne.
De är ju lite tid till att fundera på de 
Då måste du nog köpa den med störst minne. Annars kan du alltid ångra att du inte gjorde det. 
ha ha ha, nja tror jag nöjer mig med en 32:a. Har de i denna mobilen jag har nu så man vill ju inte byta ner sig 
#6: Hur mycket har du utnyttjat av det då?
Ungefär hälften. Har en massa musik och en massa bilder i telefonen.
Okej.
#5 Valde också 32gb av den anledningen, ville inte stå där sen och känna att jag valt en med för lite minne. Har hälften tillgängligt nu, men det innebär ju att om jag valt en 16gb hade jag använt upp nästan allt minne nu. Hellre lite för mycket än för lite 

Mvh Stephanie 

Och det är inte sånt ni lika gärna kan lagra i exempelvis Dropbox så att det inte ligger i telefonen hela tiden?
Det tror jag inte att du kan. Fast Dropbox kan nog visa filmen direkt. Testa.