Skäl till varför man ska skaffa iPhone
Kan ni ge mig några skäl till varför man ska skaffa iPhone?
Eller varför blev det iPhone för er?
Har en massa vänner med iPhones som krånglar hela tiden, så själv har jag aldrig fastnat för dem. Har en Xperia Arc (Sony Ericsson) som jag är mycket nöjd med. Dock så vill jag gärna höra fördelarna med iPhone och sådär, då jag köper ny mobil om sisådär 1½ år (haha ;D ;D) och mycket gärna skulle prova något nytt märke.
Dvs, sätter en tass här….
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
#0: Jag fick se och testa iPhone och föll direkt. Det kändes som att förflyttas in i framtiden. Den var helt olik alla telefoner jag hade sett och provat tidigare. Det bara fungerar. Det är jätteenkelt att använda den, jätteenkelt att installera och ta bort appar, och det finns appar för nästan allt. Det känns fortfarande som om jag befinner mig i framtiden. 
Jag fick se och testa den och tyckte att det verkade vara en bra telefon. Just då hade jag en telefon (Sony Ericsson W902) som jag var ganska nöjd med vad gällde telefonbiten osv, men inte surfbiten. Kände mer och mer att jag behövde, eller i alla fall skulle ha användning av en Smartphone med bättre surfmöjligheter och diverse roliga appar till.
En kompis hade en Xperia som han inte var nöjd med mer än med kamerafunktionen. Jag har bättre kameror utöver telefonen även om jag värdesätter en bra mobilkamera också, men det får inte vara bara den som styr valet. När jag för några månader sedan valde att uppgradera så blev valet enkelt efter att ha testat Iphone. Jag tror inte att den är bättre än någon annan Smartphone… eller jo, säkert bättre än vissa men de största flaggskeppen från de största tillverkarna har säkert bra lurar allihop. Det handlar bara om ifall man gillar äpplen eller päron, Expressen eller Aftonbladet, Canon eller Nikon osv.
mvh Martin
Kan säga att iPhone är den bästa mobilen jag har ägt, och att jag nog alltid kommer ha en iPhone. Behöver jag säga mer än så?
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#2 Jag håller med, när jag fick testa en iphone för första gången blev jag kääär!
Visste knappt vad man kunde göra med dom, kände inte till några appar eller liknande men jag visste från första sekunden att det där var något för mig. Nu har jag haft min i drygt ett år och jag kan fortfarande slås av tanken att jag har en iphone
Själva märket, att andra har iphones och att det är en populär telefon, har aldrig påverkat mig. Jag älskar dom bara!

Mvh Stephanie