iPhone iFokus

iPhone

Etiketttillbehör
Läst 2350 ggr
Zariah
0

Extra batteri till iPhone

Jag har en iPhone 3GS. Jag har hört att det ska finnas så man kan köpa till ett batteri att koppla på nedanför telefonen. Är det så? Vet ni var man kan  få tag på det?

Niklas
0

Det finns många lösningar. Jag använder Just Mobile Gum Plus. Den kan ladda telefonen tre till fyra gånger.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Michaela-N
0

Förstod inte riktigt vad den där Gum Plus var för något… men i alla fall så har min pappa ett skal till sin mobil som man kan tanka. Den håller bra och är inte klumpig alls.

Zariah
0

Tack Niklas och Michaela-N.

Gum Plus verkar bra. Kanske en sån jag ska ha. :-) Det lät bra med skalet också. Jag ska leta och kolla var man kan köpa och vad det kostar.:-)

Niklas
0

#2: Se Gum Plus som en bärbar Laddare som du kan ha i fickan.

#3: Jag gillar Gum Plus för att den ersätter laddaren och 220 volt. När det är färdigladdat kopplar man bort den och då är telefonen lika liten och smidig som den brukar. Med ett batteriskal blir den permanent större och det gillar jag inte. Dessutom brukar skalen inte ha lika hög kapacitet som Gum Plus.

Som en bonus kan Gum Plus ladda exempelvis iPad också.

Jag köpte den på Macoteket:

Just Mobile Gum Plus på Macoteket

Zariah
0

# 4 Det får nog bli en sån.Tack för länken jag ska kolla där. :-) Medans man laddar iphone med Gum Plus kan man väl ha det liggandes i handväskan?

Niklas
0

Javisst, det är som om du hade den inkopplad i väggen fast utan sladden. Du kan använda den som vanligt.

Zariah
0

Jag beställde en Gum Plus sen. :-) Det stod att det var 4-6 veckors leveranstid.Ska bli kul när den kommer.:-)

[joab]
0

Tappar Gum Plus sin egen laddning över tid? D.v.s. om jag laddat upp Gum Plus fullt, och den sen blir liggande en tid utan att jag använder den, behöver jag då ladda upp den på nytt, eller bibehåller den sin laddning?

Niklas
0

Med tiden tappar den laddning. Hur snabbt vet jag inte.