"viktiga" appar?
Hej!
Fick min iPhone 4 igår och har inte hunnit så göra så mycket mer än ladda ner lite roliga program och börjat fylla på kontaktlistan. Så nu undrar jag vad ni har för tips på roliga appar och appar som kan vara bra att ha? 
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Utöver bankens app så använder jag SF-appen en del (Bio alltså) och sen har jag två väderappar, YR.no och Klart.se. De brukar inte skilja så mycket i vädret men två källor är bättre än en. Normalt tycker jag Yr.no hra den bästa rapporteringen.
Lite nyhetsappar från Aftonbladet och Sydsvenskan har jag också.
Sen har jag ett par fotoappar, några spel och lite annat som jag inte använder så mycket.
mvh Martin
*nyhets appar* säger du, Martin
Jag har laddat in mina favoritmappar som jag har i datorn, till min iphone, det går lika bra det, att leta sig fram till den nyhetstidningen man vill läsa
så gör jag.
klart man gör ju som man vill, inte så jag menar.
Ville bara säga att man kan göra så oxå.
Tycker man om att göra lite grafik i sin iphone, så finns det oxå att hämta hem.
Sedan olika kameraprogram att testa.
spel som sagt.
Vill man t.ex testa sina trafikkunskaper, så finns det oxå att hämta hem.
Finns nästan vad som helst att hämta hem, som man är intresserad av.
Bara att testa sig fram, det gör jag.
Sessan: Jo - jag läser tidningarna i Iphonen också men för t.ex. Sydsvenskan fungerar det bättre med deras app som är anpassad för mobiler. Aftonbladet har en Hockeyapp som förvisso inte är gratis men som täcker hockeyn bättre än Aftonbladet tidning gör. De olika kompletterar varandra och mina behov.
mvh Martin
Jo, man gör ju det man tycker passar bäst efter sina behov, så klart.
MVH/
Sessan1
#0: Dropbox, om du inte har det. Suveränt för att flytta filer mellan telefonen och datorn eller mellan telefoner.
Reeder för att läsa nyheter och bloggar.
Instapaper för att spara saker jag vill läsa senare.
Notesy eller Writing Kit för att anteckna och skriva.
iFokus. Gör ett bokmärke på hemskärmen av http://m.ifokus.se.
Agenda för kalender.
Snapseed för att redigera bilder i iPhone och iPad.
RreelDirector för att redigera filmer från telefonen.
1Password för att hålla reda på alla lösenord.
Shoppy för handlingslistor.
Analytics App för att hålla koll på Google Analytics.
SVT Play för att titta på TV.
Tidigare hade jag sagt Camera+ men nu är den inbyggda appen tillräckligt bra så jag använder den.