Iphone 1?
har googlat, kollat på butikers hemsidor…
Vad kostar en iphone 1? Och vart kan man köpa en??
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface
emma071 Du frågar vart man kan köpa iphone?
Det finns där man köper vanliga mobiler, och telefoner, vart annars? :)
Har du inte sett det?
Priser kan nog variera från butik till butik.
Gå gärna in i butiken och frå
#0: Jag är lite osäker på vad du menar med iPhone 1. Den första iPhone som kom ut säljs inte i butiker längre. De senaste modellerna heter iPhone 3GS, iPhone 4 och iPhone 4S. iPhone 4S kom ut för en månad sen, iPhone 4 sommaren förra året och iPhone 3GS sommaren före det.
#1Jo, men de är ju bara de nyaste. som finns i butiker, tidningar, osv…
#2 okey, visste inte riktigt om den hette "1"
Men va de första jag menade (:
skulle vilja ha en , men dom är ju så sjukligt dyra ;O kollade på en iphone 4 tror ja de va 5000 , är de verkligen värt priset??
Känns som att jag inte har ekonomi för det.
Köp en iPhone 3GS då. Det är en bra telefon som brukar finnas till lågt pris.
OKej,tack ska kolla lite mer :)
iPhone "1" (original-iPhone eller "2G") släpptes aldrig i Sverige och hade inte ens stöd för 3G-nätet utan bara vanliga GSM. Den första modellen som släpptes här var iPhone 3G. Men de är båda ganska gammalmodiga med dagens mått mätt…
iPhone Original -> iPhone 3G -> 3Gs -> 4 -> 4S.
Jag har en original-iPhone (importerad från USA) men den är tyvärr trasig, nåt med antennen, och jag vet inte om det är värt att fixa den ens. Jag gillar designen på den annars, den har aluminium-baksida till skillnad från den plastiga 3G:n.
hej jag säljer min iphone 4 pga att jag ska köpa den nya som har kommit ut 3500 vill jag ha är du intresserad ring mig 0737618366