Hur laddar man över?
Jag har en liten fråga. Jag vill ladda över från iTunes på datorn till min iphone men det går inte och jag undrar om det är någon som kan det som kan hjälpa mig?
Ladda över vad?
Musik
Okej. Hur långt kommer du? Var stoppar det? Eller vet du inte alls hur man gör?
jag vet inte hur man gör.
Okej, Anslut iPhone till datorn och öppna iTunes.
1. Välj enheten till vänster i iTunes.
2. Öppna fliken Musik.
3. Bocka för Synkronisera musik upptill.
4. Välj vad och hur du vill Synka.
5. Klicka på Synkronisera nere till höger.
OM jag ska lägga mig i samtalet så undrar jag varför apel har gjort det trassligt med överföringar på iphonen, eller är det bara jag som tycker så?
Alltså på vanliga mobiler så när man kopplar mobilen till sin dator så ser man ju datorns mapp högst upp eller nederst och sedan mobilens mapp om ngn förstår hur jag menar. Då om man vill föra över t.ex bilder från mobilen till datorn, så är det ju bara att DRA mobilens filer till datorn, och inte som i iphonen, att det ska synkas?
Visst det är väl olika kianske men ändå.
Tycker det är liksom lättare så att bara DRA filer till den mapp man vill föra över till, eller?
Så tyckte jag iaf när jag hade en vanlig mobil.
MVH/
#6: Det fungerar inte så i iPhone.
iTunes "smarta spellistor" är otroligt bra och om man bara lär sig att använda dem (t.ex. såhär) så vill man aldrig gå tillbaka till att leta filer, dra över dem och krångla med sånt. Tycker iallafall jag. :)
#5 tack:)
#6 Det är ju det som är Apple 
Så fiffilurigt är det, man ska ladda ner deras iTunes och använda det helt enkelt. Apple är smarta.
Jag hade också föredragit så som det är på vanliga mobiltelefoner, men vad jag kan tycka är det lite det som är charmen över det hela. Att allt ska vara så krångligt men ändå så lätt. Köper man iPhone/iPod blir man mer eller mindre beroende av Apples andra produkter.
Fast…. iTunes är inte krångligt alls när man fått kläm på det. Det tog ett tag för mig också att förstå hur man skulle göra, men sen funkar det helt ok.