iPhone iFokus

iPhone

Etikettappar
Läst 2955 ggr
Bejbymoose
0

Mejl-appen

Inget världsproblem men ändå störande..

min "mejl app" alltså dit mina mejl fårn hotmailen kommer :P där står det på papperkorgen en ikon "2" innan va det "1" asså en symbol bredvid papperskorgen, men grejen e att den försvinner inte även om jag raderar mejlen som är i korgen. Vad ska jag göra? har testat att reebotha eller vad et heter :P och att stänga av den men det går inte bort..

jizzy
0

Låter konstigt. Vilken Version av iOS har du? (det kan du se om du går in i Inställningar > Allmänt > Om)… Och vilken Iphone-modell är det?

Hur ställde du in din Hotmail, genom den automatiska guiden första gången man startar mejlappen? Och du menar väl att du använder standard-mejl-programmet som följer med i telefonen?

Bejbymoose
0

Jag har iOS 5.0.1 iPhone 4s Jag tror jag ställde in den fösta gången man startar den ja. Och ja det e appen som följer med telefonen.

jizzy
0

Och du har gjort som beskrivs här, för att ställa in din Hotmail?

http://www.live.msn.se/mvh/post/2011/05/04/Hur-laser-man-enklast-Hotmail-i-iPhone.aspx

Bejbymoose
0

Ja, men dock kommer inte "användarnamn" eller "domän" upp, inte heller punkt 5 kommer upp.. Annars har jag gjort så ja :)

Bejbymoose
0

Men jag testade att ta bort det gamla kontot och la till det igen och det har försvunnit nu, får väl se om det kommer tbx :p