iPhone iFokus

iPhone

Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 5438 ggr
Quiila
0

Nackdel med vit iPhone 4s?

Ska uppdatera mig och beställa en 4s snart och har varit lite sugen på en vit.

Dock har jag läst någonstans att skärpan är sämre på de vita och att det lätt kan fastna smuts vid kanterna och vid home-knappen.

Någon som har en vit iPhone? Har ni märkt några nackdelar?

~Quila Roze~

[marcusjohnson]
1

Jag hade en vit Xperia x10 innan jag köpte min Iphone och jag kommer aldrig välja en vit telefon igen! Skiten syns jättetydligt vid knappar och i kanterna på displayskydden.

Om skärpan, om det är på skärmen du menar, skulle vara sämre på den vita har jag svårt att tro, det är väl samma skärm? Möjligtvis att man upplever skärmen olika om det är vit eller svart runt om.

//Marcus

Borgbackens
0

Nackdelarna är nog att det blir jobbigare för ögonen att fokusera på skärmen, med vit ram runt. Och om man har skärmskydd, och sen stoppar ner telefonen i jeansfickan syns missfärgningarna på skärmskyddet (Gäller dock inta alla skärmskydd) :)

Säkert något mer som jag glömt också..
Har själv en svart, och min kompis en vit. Är mycket skönare att sitta längre stunder med en svart!

Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus

www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥

Quiila
0

#1 Ah det där med smutsen känns ju lite trist. Tråkigt om den ser smutsig ut direkt liksom.

Jo det är nog det dom menar, att det vita gör att man upplever det så och att det blir som #2 skriver kanske lite skönare att fokusera o vila ögonen på en svart skärm.

Tack för era svar, jag tar det säkra före det osäkra igen och väljer svart :)

~Quila Roze~

Michaela-N
0

Jag har en vit iPhone 4s som jag haft i en vecka och fyra dagar bara, men jag har inte märkt något smuts vid homeknappen än i alla fall.

Sagaaa
0

Jag har bara haft vita IPhones, dom e snyggast :)

Har aldrig lagt märke till skärpn eller att smuts syns?

[Fiction]
0

Jag har haft en vit iPhone i ett par månader nu och den ser fortfarande sprillans ny ut. Har en bumper runtom, men inget skydd utöver det. Förvarar den visserligen aldrig i byxficken, bara i jackfickan eller i handväskan.

exitingsvillemo
0

jag har också en vit iPhone som jag haft flera månader, ingen skit ngnstans, ser ny ut. Finns inte ngt att klaga på ang skärpan heller =)