Smartphone, inte iPhone. Hjälp önskas ändå!
Hej på er! Precis när denna sajten var lanserad så bad jag om hjälp med min Nokia. Tyvärr fick jag ingen hjälp då, men jag hoppas på bättre tur nu när sajten har lite fler medlemmar. När jag är ute på nätet, speciellt webben, så får jag problem. Om det är en stor sida som ska laddas upp så får jag upp en ruta från telefonen som säger: "Minnet fullt. Stäng några program och försök igen." Jag klickar på OK som är enda valet och då stänger den ner internet. Det spelar ingen roll om jag har tömt cache, cookies och historik, den gör så ändå. Jag har inga andra program igång, det är det som jag är mest förvånad över. När jag sedan går in på sidan igen så laddar den upp sidan, men med vissa bilder som kanske saknas (har även hänt att alla varit borta på bl.a Aftonbladets mobila version). En sida jag inte kan röra är rocknytt.se men den är också fullsmockad av foton och reklam. Jag har även svårt att gå in här på iFokus pga all reklam. Har någon en idé om vad problemet kan vara? Mobilen jag har är en Nokia X6. Tack!
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.
Om du inte får svar här kan du ju fråga i någon butik som säljer telefonen. Antar att reklamen tar så stor plats att mobilen inte kan "lagra" mer eller vad det heter? :)
Mvh Alice och Morpen :)
Kan telefonen visa Flash?
Har råkat komma in på fel sorts fb, inte den enkla mobila, utan för "större" telefoner. Då har det kommit in att jag inte har flash. Har försökt att installera, men då blir det stopp. Så, nej, tror inte den kan visa Flash…
Det kan vara något problem med Flash då. Det kan hända att det är installerat men inte fungerar ordentligt.
Hmmm… Okej, tack. Jag ska söka på detta och se vad jag hittar.
Tack för hjälpen!
Det var inget fel på min Flash Light.
Det minnet som var fullt var helt enkelt arbetsminnet. Jag stängde av telefonen, tog av batteriet i några minuter, satte i det igen och vips så var telefonen som ny!
Ska inte berätta vad som hjälper till att fylla det minnet, och det ordentligt också… 
Vad bra att det ordnade sig.