Idag får jag den!
Skrev ett inlägg igår här om Iphone 4s skal. Har fått reda på att den kommer idag och jag får den ikväll. Men jag undrar, hur länge behöver man ladda telefonen innan man kan använda den? Jag kan väl använda den medans den laddar? :)
Ha en bra helg!
Telefonen brukar vara lite laddad när du får den så du kan med all säkerhet använda den en stund innan den behöver laddas. Du kan också utan problem använda telefonen medans den laddas!
//Marcus
det är bara vänta tills den blir fullladdad
Du kan använda den när den laddar. Inga problem.
Det är väl enda nackdelen med den är att den äter batteri och då har jag ändå plockat bort det som drar lite extra.
/Elisa
Okej, jo de har jag hört att dom gör.
Tack för hjälpen.
Sitter just nu och kollar runt på mobilen, är otroligt nöjd med den!
#4 Kul att du är nöjd :-) Klart att det går en del batteri med all teknik som nu finns i telefonen. Så är man ju där och pillar och använder den hela tiden också :-D Men samtidigt så tror jag absolut inte den drar mer ström än en hyfsat motsvarande Androidmobil. I min familj är vi 2 st med iPhone (4 & 4s) och 2 st med Androidlurar. Måste nog säga att jag tycker Androidarna måste ladda snäppet oftare. Jag laddar min iPhone 4s MAX 1gång/dygn (oftast över natten) och den används flitigt :-)
Okej!
Jag hade en Android innan och den laddar jag lika mycket som denna, fast Iphonen använder jag ju mycket mer än den. Så jag tror den har mycket bättre än Androiden.
Det är helt klart den bästa mobilen jag har haft, är så otroligt nöjd över den.
Jag har htitat ett spel som jag har blivit beroende av och det är Tempel Run. Så sjukt roligt!