iPhone iFokus

iPhone

Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 19152 ggr
Xanon
71

Kan inte öppna appar i iPhone 4S

Hej! Jag har ett litet problem med min 4s. Mobilen har jag haft i ca en månad nu och häromdagen kom problemet. Alla appar som jag har tagit hem till mobilen går inte att öppna, skärmen blinkar bara till. Alla grund-appar som kom med mobilen fungerar fint, men inte de som jag har tagit hem. Det började med ett par stycken som inte fungerade, och då startade jag om mobilen för att se om det hjälpte, men då hängde sig resten också. Det enda som verkar hjälpa är att radera och ominstallera, men då försvinner all information som jag har sparat. Just nu sitter jag och tankar ner alla spellistor som försvann när jag ominstallerad spotify. Jag vill inte mista all annan information och resultat i spel. Någon som har tips?

A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.

Michaela-N
5

Är den jailbreakad?

[marcusjohnson]
6

Detta hände min syrras iphone 4s i dag men hon grejade till det! Jag ska höra med henne vad hon gjorde!

[westerlind]
28

Jag fick samma problem, tipset jag hittade då var att ladda ner en ny app för att behöva skriva in mitt AppleID igen. Det funkade för mig!

[marcusjohnson]
1

Jag pratade med min syrra och hon starta om telefonen ett par gånger så funkade det igen!

Letfors
0

Har samma probelm med min 3s har start om den 1000 gånger vid det här laget :S även återställt alla intestälingar på den, men inget hjälper!

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

Letfors
18

Nu funkar det! Provad att ladda ner en app och då funkade det :)

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se