iPhone iFokus

iPhone

Etikettinställningar
Läst 34648 ggr
Kassy
45

Kan inte logga ut iCloud

Har använt min pojkvännen Apple ID men nu har jag skapat ett eget Apple ID men det funkar inte att logga ut honom från min iCloud så jag kan logga in på iCloud med min Apple ID. Hur ska jag göra?

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

Niklas
1

Jag är inte säker, men du kanske måste välja Radera konto under Inställningar > iCloud.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Kassy
0

#1 Fast då tas ju hans konto bort.. :/

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

MagArne
0

Du kan bara logga in på ditt iCoud med ditt Apple ID så han kan omöjligt vara inloggad på ditt iCloud.

Vad exakt är det som du ska göra?

Är det App Store som du vill logga ut pojkvännen och logga in med ditt nya Apple ID? Det hittar du under inställningar, affär

Niklas
21

#2: Tas bort, ja, men är du säker på att det raderas? Jag tolkar det som att man raderar det från den enheten. Det är min gissning.

Niklas
0

Här är en diskussion som stödjer min tes:

iCloud och byta konto