Filmer från dator till iPhone
Har omvandlat mina filmer i Dvdvideosoft till Apple format och fått in dom till iTunes men när jag synkroniserar med iPhone följer dom inte med, varför och hur löser man det? Tacksam för svar
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Vad har du gjort för val under fliken Filmer i iTunes? Det är där du bestämmer vad som ska synkas.
# 1 Har markerat att dom ska synkas men efter synkroniseringen så kommer en ruta upp där det står att filmerna inte överfördes.
Kan det vara att dom är för stora? Dom är 22-23 min långa bara..
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Tror inte det beror på längden för jag har importerat in längre filmer än så. Hur ser filnamnet ut för dom filmer du försöker, heter dom .mp4 på slutet?
#2: LÄngden spelar inte lika stor roll som storleken på dem. Är de väldigt stora och många och du inte har plats på telefonen kan det bli problem men då har jag för mig att det står vad det beror på.