iPhone på väg att ge upp?
Jag har en iPhone som nu i maj blir två år och jag börjar misstänka att den börjar ge upp. Det verkar som att om den får jobba för mycket så lägger den av. Spotify funkar bara att ha igång några minuter innan den stänger av sig, likadant med spel. Jag kan ringa och sms:a men det verkar vara allt. När den väl har stängt av sig går det inte att sätta igång den, den är inte helt död utan jag jag kommer fram till äpplet när jag försöker sätta igång den men sen stänger den av sig igen även fast det är bateri kvar. Jag måste då sätta i laddaren för att sätta igång den. Om jag laddar den fungerar den dock precis som vanligt och jag kan göra vad som helst med den.
Jag har gjort en Återställning men det hjälpte inte. Är det kört för mig eller finns det något jag kan göra?
Tyder på att batteriet är slut. Går att byta själv för 200-400:- eller få det bytt för ca 800:-

Är det en 3GS? I så fall är det antagligen batteriet har jag förstått. Jag har beställt ett nytt för 80:- och en kompis ska hjälpa mig att byta. Hoppas på att det ska funka, inte chans att jag har råd att köpa en ny mobil nu. =/