Han Addar mig hela tiden?
Ja,en kille på wordfeud frågade hur gammal jag var ,jag sa 13. Sen börja han fråga mer och mer och då slutade jag svara .sen börja han skriva riktigt snuskiga saker till mig ,jag sa sluta och resigna.sen adda han mig igen Och jag tryckte på reject ..många gånger . Sen böt jjag användarnamn och allt sånt med han fortsatte adda mig . Hur kunde han hitta mig? Nu har han Addat mig på instagram men jag blocka honom .har ni nåt tips på vad jag ska göra ? :s
prata med dina föräldrar om detta å sen ska ni gå till polisen å göra en anmälan …å det är jätte viktigt att du gör båda sakerna ja skrev
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Gå till polisen. Ta med dej mobilen så kanske de kan spåra äcklet.
/Elisa
Njeee…. Polisen kommer inte göra något. Byt epostadress och användarnamn på Wordfeud & Instagram och totalignorera honom så kanske han slutar.
Amorita: Klart du ska anmäla aset, gå direkt till snuten med allt sparat och anmäl honom.
#3 Det är just pga av att folk tänker som du som det aldrig blir ngn riktig fart på anmälningarna och därmed aldrig kommer bli ngn höjd uppmärksamhet/prio på dessa fall! Tänk om.
det kan faktist handla om en pedofil å dom ska sättas fast .håller med nr 4 helt klart
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
ANMÄL Det är så viktigt att sådana här åker fast..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Polisen är ingen idé.
Tycker det är onödigt att behöva gå till polisen. Anmäl istället, sådana personer har inget liv och borde ta och skaffa sig det! 
#7 Onödigt att behöva gå till polisen? Resonerar du så då det gäller alla brott eller?
#8 Ja, det tycker jag.
Dålig stil du har dessutom. Kan du inte ta det trevligare?
#9 Samma om du t ex blir våldtagen, bestulen på allt du har, eller någon misshandlar dig grovt, så gör du ingen polisanmälan?
Konstigt tänk
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
#10 Och jag tycker det är riktigt konstigt tänkt att jämföra en våldtäkt/misshandel med en man som lägger till en på mobilspel.
Är övertygad om att de allra flesta skulle polisanmäla en misshandel, men att polisanmäla en snubbe som lägger till en på wordfeud är ju bara onödigt, det tar upp polisens tid, som de skulle kunna lägga på att lösa viktigare brott.
En enkel sak är att lägga wordfeud och instagram åt sidan ett tag. Är ju inte så där jättesvårt att bara sluta gå in på dem för någon vecka eller två.
#1 har du gjort anmälan och hur har de isf gått med den?
tråkigt höra detta hänt dig.